Apr 15, 2012

pada siapa.

berjauhan dengan emak, dengan ayah, adik-beradik, rakan sepermainan. berjauhan dengan mereka menjadikan kita kuat. bukan lemah. tidak mengalah pada musibah, tidak juga mengalah pada sang kegagalan. doa dan restu mereka dijadikan pembakar semangat dan pendorong untuk mencapai matlamat.

sebulan menjangkau dua bulan. dan hampir setahun di tempat orang. perasaan rindu dipendam. pada siapa engkau mengadu perasaan itu? 

sahabat. apa guna sabahat jika tidak memahami? apa guna sahabat jika senang dicari, susah menghilang?




aku mengadu pada sahabatku kerinduanku.
aku mengadu pada sahabatku kerisauanku.
aku mengadu pada sahabatku kekecewaanku.
aku mengadu pada sahabatku kegembiraanku.
aku mengadu pada sahabatku kehilanganku.
aku mengadu pada sahabatku kejayaanku.

























-terima kasih sahabatku.......

No comments: